dilluns, 17 de novembre del 2014

crònica de la jornada al Jardí d'Epicur

(Català) Diumenge passat 16 ens vam tornar a reunir en el Jardí d’Epicur per seguir amb les tasques de manteniment d'aquest espai ocupat.


Va haver-hi música en directe, gràcies a la participació de la cantautora Xisca. Preparem la compostera perquè el veïnat dipositi les restes de verdures que seran l'abonament del nostre hort. Van venir nens i van plantar enciams. Van passar veïns i van parlar amb nosaltres. Tot, com sempre, amb l'alegria d'estar fent alguna cosa diferent. Amb la satisfacció que cadascun aporti el que pugui aportar, gaudint i creant el comuna. Doncs com adverteixen les parets del Jardí: 

“Aquest és un espai alliberat per la gent per a la gent”.

A partir d'ara les jornades generals seran a les 15hs, el primer diumenge de cada mes. El proper esdeveniment, serà el diumenge 7 de Desembre.

Els dilluns, se seguirà reunint el grup de treball que s'encarrega de l'hort la resta del temps.

Algú va perdre unes ulleres de sol, però podrà recuperar-les el proper dia.

La setmana passada, un company va participar al programa “Àgora de can Joan Alcover” de Ona Mediterrànea. El programa anava sobre Epicuro, que va anar el filòsof grec que dóna nom al nostre hort, i de com la filosofia pot ajudar a canviar la nostra realitat. Si vols escoltar l'àudio pots fer-ho aquí:

http://www.ivoox.com/l-agora-can-alcover-14-11-14-audios-mp3_rf_3740637_1.html




(Castellano)
El pasado domingo 16 nos volvimos a reunir en el Jardí d’Epicur para seguir con las tareas de mantenimiento de este espacio ocupado.
Hubo música en directo, gracias a la participación de la cantautora Xisca. Preparamos la compostera para que el vecindario deposite los restos de verduras que serán el abono de nuestro huerto. Vinieron niños y plantaron lechugas. Pasaron vecinos y hablaron con nosotros. Todo, como siempre, con la alegría de estar haciendo algo diferente. Con la satisfacción de que cada uno aporte lo que pueda aportar, disfrutando y creando lo común. Pues como advierten las paredes del Jardí:

“Éste es un espacio liberado por la gente para la gente”.

A partir de ahora las jornadas generales serán a las 15hs, el primer domingo de cada mes. El próximo evento, será el domingo 7 de Diciembre.

Los lunes, se seguirá reuniendo el grupo de trabajo que se encarga del huerto el resto del tiempo.

Alguien perdió unas gafas de sol, pero podrá recuperarlas el próximo día.

La semana pasada, un compañero participó en el programa “Agora de Joan Alcover” de Ona Mediterrànea. El programa iba sobre Epicuro, que fue el filósofo griego que da nombre a nuestro huerto, y de cómo la filosofía puede ayudar a cambiar nuestra realidad. Si quieres escuchar el audio puedes hacerlo aquí:
http://www.ivoox.com/l-agora-can-alcover-14-11-14-audios-mp3_rf_3740637_1.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada